Concello de Carnota
box_festas

I TROFEO CONCELLO DE CARNOTA DE TRIAL

trial

O vindeiro domingo 30 de maio de 2010, na zona de Lamas de Castelo, en Pedrafigueira, levarase a cabo unha proba do Campionato Galego de Trial

A dita proba está organizada polo Club Motociclista de Teo, e como entidade colaboradora participa o Concello de Carnota. Cómpre salientar que participan dous pilotos da zona, un de Vimianzo, Jesús Manuel Sampedro, na categoría de Promoción, e outro da propia Carnota, Carlos Waldomar Caamaño, na categoría de Veteranos. Hai que recordar que na categoría de Sénior A compite o actual líder e campión de Europa.

Este será o primeiro campionato deste tipo que se celebra nesta zona, e está todo preparado para a ocasión, así que dende o Concello invitamos a todo o mundo a achegarse a Carnota o domingo a partir das 10:00 h.